BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

31 Temmuz, 2009

MadMen Yourself

bilmiyorum bilio musunuz fekat mad men die süper bi dizi var, the sopranos'un legal olanı ve 60larda geçeni. ailecek severek izliyaz. bi de sitelerinde bi oyun açmışlar kendini mad men karakteri yapıon. benimki şöle bişi oldu:

bi de ortizim, nobel edebiyat ödülüne doğru (merak edenleri şuraya aliyim) uygun adım koştuğum eleanor'a şunu itaf etmek istiyorum:


bu günlük bu kadar. esen kalın. mad men'i de bulup seyredin bence.

30 Temmuz, 2009

broken embraces

sadece ben mi pisikopatım bilemiycem ama, benim içimde sevdiim insanlara şiddet uygulama isteği çok büyük. mesela şimdi bi eleman var, adı abdülaziz olsun dielim, şimdi ben bu abdülaziz'i çok seviyorum mesela, yanındayken çok eğleniorm fln. ama mesela böle beni sinirlendircek bişi söledi mi, azının ortası okkalı bi biçimde çakasım gelio. Ama malın teki bi eleman olsa, bu da lacivert olsun mesela, bu lacivetten nefret ediosam, naapsa sinirimi bozamaz, öle boş boş bakarım yüzüne. ama abdülaziz en küçük bişi yapsın hatta bazen hiçbişi yapmasa da oluyür böle uçan tekmeylen topuumu ağzına gömesim geliyor.

yani kısaca şunu sölemek istiorm, siz kızdıım, dövmek istediim insanlar o küçük topluluk, çünkü gerçekten sevdiğim insan sayısı az benden nefret etmeyin. sizi dövmek istememin nedeni sizi sevmemden. eed seviyam ben sizi.

28 Temmuz, 2009

los abrazos rotos




bu kadını her gördüğümde kalbim deli gibi atıyo, allaam aşık mı oluyorum nedir?

eleanor, ortiz, çok isterdim ama böle saçma bişiye bulaşamıycam. sorri eed tam piçim

A I

teknolocik aletler bana baş kaldırdıında kuduruyorum. evet yapıyorum ben bunu.

mesela örneğin, en basitinden, bilgisayarım'ı tıklatınca bilgisayarım açılmıyosa, laptopu kaldırıp ki öle ağır bişi de dil direktoman kaldırırım yani atasım gelio camdan. tabi bunu yapmaya götüm her iki lobu da-sağ ve sol yemediği için ben de sinirden kudurup ölüyorum.

benim asıl merak ettiğim, filmlerde olduu gibim makinalar baş kaldırırsa fln benim ruhsal durumum. yani böle höst otur lan yerine diyince oturmayan bi yapay zekayla karşılaşırsam öle kolay kaldıramıycaam için üzerine fln atlarım. arbede çıkar hoş bi durum olmaz. 

ayrıca burdan bi ültümatomumu mumumumumu duyurmak istiyoram: bak telefon! Akıllı ol lan! nokia akıllı olsun sıkarım yapay zekasına! messages tuşuna basınca hemencecik messeges i getircen öle bekleme yapmıcan tuşa 1503256256 kere bastırmıcan. ha şöle yola gel! 

hayırlı gönler, saygılağ efenm zeki müren duplajı ilen

27 Temmuz, 2009

göbee eta eta

reklamından nefret etmeme rağmen ısrarla aldığım tek ürün uludağ limonatadır. normalde iğrenç reklamları olan ürünlerden mütemadiyen kaçarım, fakat bu uludağ limonata beni kıskıvrak yakaladı. 'göbeee ata ata uludağ lemonataa' die bi reklam cingılı olan bi üründen hiçbi bok beklemem normalde, ama rakipsizliğinden midir nedir, üzerinize afiyet, içmeden duramıyorum efenim. 

hem zaten en iyisi hiç reklam yapmamak. bak apple'a, bak efes biraya. reklam, tvde hiç, billboardlarda azcık var. ama yine aldım bi ipod, efes içmedende kalkmıyo kimse masadan.

bi de doğanay limonata çıkmış diyolar. o son umudum. seçilmiş limonata: neonata. (evet son bölümde sıçtım)

fiş

şu kenardaki fish eklentisi var ya, valla çok amaçsız bişi. fareyi üzerinde (üstünde?) gezdirince, balıklar onu takip ediyo. ipnotize olmuş gibi yaklaşık 54 saniyedir üzerinde dolaştırıyodum güzelim faremi. sonunda bilgisayarda (burdaki da ayrı yazılıo normalde ama geri dönüp silmeye üşendim velakin bunları yazmaya arsızca üşenmedim) isyan etti, dondu birkaç saniye. sonra benim aklıma bunu post etmek geldi. iştegeldimburdayımçokhavamdayım kısacana.

viski-aazı-zımbırtısı

o viski şişelerinin ağzındaki zımbırtıya ifrit oluyorum. ters çevirince viski damla damla gelir, hızlı aksın diye şişenin poposuna tıplatınca da şırıldamaya başlar. viski fazla gelince tekrar içeri de dolduramazsın. e sonuçta pahalı bişe bu di mi?doru düzgün şarap gibi de şişelemiyolar.fotosunu bulursam ekliycem, ama bence siz alkolikler çaktınız köfteyi.

yineyeniyeniden

birileri nasıl olduysa bulmuş buraları. efbiay'dan başka kimsenin bilmediği bu yeni dizayn (yepisyeni) blöğü nasıl buldu bilmiyorum, ama artık babasının öğretmen olmadığından eminim. ablası da mit'tedir belki.

herneyse efenim. isim, dizayn, resim, her şeyi değiştirdik ve ortaya bu çıktı. diğerlerininki gibi uzun ömürlü olması dileğiyle...