BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

30 Temmuz, 2009

broken embraces

sadece ben mi pisikopatım bilemiycem ama, benim içimde sevdiim insanlara şiddet uygulama isteği çok büyük. mesela şimdi bi eleman var, adı abdülaziz olsun dielim, şimdi ben bu abdülaziz'i çok seviyorum mesela, yanındayken çok eğleniorm fln. ama mesela böle beni sinirlendircek bişi söledi mi, azının ortası okkalı bi biçimde çakasım gelio. Ama malın teki bi eleman olsa, bu da lacivert olsun mesela, bu lacivetten nefret ediosam, naapsa sinirimi bozamaz, öle boş boş bakarım yüzüne. ama abdülaziz en küçük bişi yapsın hatta bazen hiçbişi yapmasa da oluyür böle uçan tekmeylen topuumu ağzına gömesim geliyor.

yani kısaca şunu sölemek istiorm, siz kızdıım, dövmek istediim insanlar o küçük topluluk, çünkü gerçekten sevdiğim insan sayısı az benden nefret etmeyin. sizi dövmek istememin nedeni sizi sevmemden. eed seviyam ben sizi.

1 yorum:

eleanor dedi ki...

bende seni seviyam.