BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 Temmuz, 2009

fiş

şu kenardaki fish eklentisi var ya, valla çok amaçsız bişi. fareyi üzerinde (üstünde?) gezdirince, balıklar onu takip ediyo. ipnotize olmuş gibi yaklaşık 54 saniyedir üzerinde dolaştırıyodum güzelim faremi. sonunda bilgisayarda (burdaki da ayrı yazılıo normalde ama geri dönüp silmeye üşendim velakin bunları yazmaya arsızca üşenmedim) isyan etti, dondu birkaç saniye. sonra benim aklıma bunu post etmek geldi. iştegeldimburdayımçokhavamdayım kısacana.

3 yorum:

uçanbelön. dedi ki...

seni bağrıma basasım var şuan inan.
çokoş gidiyosun alikuul. güldüm.
hanikuul dedi ki çepiş demek keçinin genç kızlık hali demek.
alikuula selam olsun.

mutlandım, muştulandım.
kehkoıhkoh.

eleanor dedi ki...

ya o deyil de şu kimsenin niçin koyduğunu anlayamadığı balıklardan turuncu olanı okuma gelmiyo.
çok pis sinirlendim şimdi.

kanqie!
ahahauhalsöd.
neler diyorum ben böyle.

niptuck dedi ki...

oha yeni bişi keşfettim. beyaz alanın üzerine tıklıyınca yem atıyosun balıklar yiyo. eed şimdi bi anlam kazandı bu ulvi gadget.