BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

28 Temmuz, 2009

A I

teknolocik aletler bana baş kaldırdıında kuduruyorum. evet yapıyorum ben bunu.

mesela örneğin, en basitinden, bilgisayarım'ı tıklatınca bilgisayarım açılmıyosa, laptopu kaldırıp ki öle ağır bişi de dil direktoman kaldırırım yani atasım gelio camdan. tabi bunu yapmaya götüm her iki lobu da-sağ ve sol yemediği için ben de sinirden kudurup ölüyorum.

benim asıl merak ettiğim, filmlerde olduu gibim makinalar baş kaldırırsa fln benim ruhsal durumum. yani böle höst otur lan yerine diyince oturmayan bi yapay zekayla karşılaşırsam öle kolay kaldıramıycaam için üzerine fln atlarım. arbede çıkar hoş bi durum olmaz. 

ayrıca burdan bi ültümatomumu mumumumumu duyurmak istiyoram: bak telefon! Akıllı ol lan! nokia akıllı olsun sıkarım yapay zekasına! messages tuşuna basınca hemencecik messeges i getircen öle bekleme yapmıcan tuşa 1503256256 kere bastırmıcan. ha şöle yola gel! 

hayırlı gönler, saygılağ efenm zeki müren duplajı ilen

0 yorum: