BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

31 Temmuz, 2009

MadMen Yourself

bilmiyorum bilio musunuz fekat mad men die süper bi dizi var, the sopranos'un legal olanı ve 60larda geçeni. ailecek severek izliyaz. bi de sitelerinde bi oyun açmışlar kendini mad men karakteri yapıon. benimki şöle bişi oldu:

bi de ortizim, nobel edebiyat ödülüne doğru (merak edenleri şuraya aliyim) uygun adım koştuğum eleanor'a şunu itaf etmek istiyorum:


bu günlük bu kadar. esen kalın. mad men'i de bulup seyredin bence.

2 yorum:

eleanor dedi ki...

a yinanmıyorum.
bu benmiyim şindi. kıhkgıkf. şayet öyleyse kahküllerimin bir çepiş misali olmasını istiyorum. biraz daha kısalt lan. nolurnolurnolurnol..

niptuck dedi ki...

sadece belli saç modelleri var. arama butonu çepiş yazdım bu geldi.asdklasd. elin amerikanosu bilem bileyur çepiş ne demek. kaküllerin de aynen böle ayrıca bence tam sen gibim oldu. senin 20 yıl soraki halin yani.