BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

17 Ağustos, 2009

Fotoğraflarda Çok Eğleniyomuş Gibi Gözüken İnsanlara Bir ağıt Niteliğindeki Kısa Bir Öfke Denemesi

İlk önce melabalar demek istiyorum siz bir avuç okurlarıma canıgönülden. Kısa bir sezon arasından sora dönmüş bulunmaktayım. Nice mutlu postlara.
Şimdi ilkönce şöle başliim. Mesela ben yaklaşık 3 hafta sora ilk kez facebooka girdim. çok öle facebook seven bi insan değilim. sadece fotoraf paylaşım sitesi olarak kullanıyorum. Hemen kenardaki photos kısmına bir kez erk uyguladım. yavaş yavaş sevdiim sevmediim insanlar naapmış ona bakarken aklıma şu geldi: bizzat ben dışında herkes fotoğraflarda süper bi eğlencenin ortasında kalmış, hayattan çok zevk alan, her gün deli deli şeyler yapıp eğlenen insanlar gibi gözüküo. ben yine aynı ben mal maloş etrafa bakınıom, aa bina ne kdr güzel, içkiye su mu karıştırmışlar, yok efenimçok yoruldum türevi bayık cümleler geçio heralde kafamdan o sıra.
Hattavehatta, birdenfazlainsan fotoraflarında herkes yine çok eğlenio birbirina sarılmış, oww süperiz pozları verirken ben yine aynı donuk gülüşle katılıorm topluluğa, hayır tanımayan bi insan görse aman ne yapmacık rezil ebesinis.ktimin bi insanı dicek, ama tanıyanlar bilir hiç öle bi insan deilimdir. gayet cana yakın herkesle iyi anlaşan çok über bi insanımdır ben. ama gel gör ki fotoraflarda (ve hatta bazı bazı hareketli fotoraflarda da) böle donuk gergedan bakışı atmayı bırakamadım bi türlü. hem karar da verdim bundan sora fotolarda gülmiycem. belki daha bi insancıl çıkarım.
zaten facebookda fotoraf postlayan insanlar da bu aciziyetimi anlamış olmalı ki, profillerini bozmasın die fotolarımı postlamıyolar artık.
fotoraflarda süper eğleniomuş gibi görüken insancıklar; size sesleniyorum: ölün siz.
bi de noolursunuz saçma sapan olsa da (hatta saçmasapan olması daha iyi hiç olmazsa komik olur) fotoraflarımı postlayın, postlatın.

2 yorum:

eleanor dedi ki...

şu piç kurularını besliyorum.
daha ne istiyosun!

niptuck dedi ki...

sarhoş musun? çünkü twitte de bi sapıtıksın ne dediin annaşılmıo.