BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

27 Ağustos, 2009

merkez bankası senin allah belanı virsin lan. maymun ettiniz annemi.
siz ytl'ye geçtiğinizde kadın hala milyonlarla uğraşıyodu. tam alıştı ytl'ye siz y'yi attınız lan şerefsizler.
kadın vergileri bilgisayara girerken bi yanlışlık yapıcak diye korkuyorum. işin yoksa uraş davayla.
ayrıca annem nedense bilgisayara o kadar iyi alışamamış bi insan. kadın belki 90ların başından beri bilgisayar kullanıyo, ama hala mala dönüyo 2 saatten sora.
bilgisayara insan gözüyle bakıyo galiba. sen veri girmeden bişi yapmaz semanım diyorum, bana mı öğretçen sen yoktun bile ben bunları kullanırken dio. sen bunları deil, hesap makinesine daha çok benzeyen bilgisayarları kullanıyodun semanım diorum.
ama acımam ona. bilir o işini.

0 yorum: