BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

31 Ağustos, 2009

Mesela insanlar çocukken falan sürekli yaptıkları şeyleri falan anlatırlar ben de hiçbirini yapmış olmam. yani şimdi böle tam şey olmadı. şöle ki:
-Ben bakkaldan falan hiçbişi çalmadım. hatta ben hiçbişi çalmadım galiba.
-Ben hiç dayak yemedim kimseden. sadece annem bi kere tokat atmıştı ama hatırlayınca o gün yaptıklarımı, ben bıçaklar sora camdan atardım yani.
-Ben çocukken hiç öle aşşaya inip oyun oynayan bi çocuk olmadım nedense. yani ben hep evde tek başıma oyuncakla oynar, kitap fln okurdum. hatta benim kuzenlerim en iyi arkadaşlarımdı, ki ben 6 yaşındayken onlar 16 yaşından büyüktü.
-Bisiklete binmeyi bilmiyorum. yorumlıycak bişi yok bunda tam rezillik.
-Ama paten kaymayı biliyorum bak.
Böle pisikopat bişidim ben işte.

4 yorum:

eleanor dedi ki...

ben kinder süprüz bile çordum.
nağbeer.

niptuck dedi ki...

çormaktan kasıt çalmaksa oha die tepki veriyorum. nerene soktun onu?

Gaia dedi ki...

aıayyy yazzııık. derim ben.
ama ben de çalmadım hiç bişi. çalmak kötü bişi.

niptuck dedi ki...

kesinlikle kötü bişi am kime sorsam çocukken tabi çaldım bişiler diyo. ben sakız bile çalmadım lan.