BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 Ağustos, 2009

türkmusikisi-vantilatör-C.R.A.Z.Y.

son iki gündür dream tv, dream türk ve kıral tv aracılığıyla türk müziğinin son durumunu takip etmekteyim. midem bi değişik çalışmaya başladı.
son 3 yılda sadece iki türk 'artist'e sevgi duyan biri olarak (yasemin mori, bi de malt), çok şaşırdım açıkçası. uzun araştırmalar sorası raporumu açıklıom. buyrun:
galiba türkiyede şu sıralar çok ünlü olan ama benim duymadığım bi prodüktör var. çünkü bütün şarkılar aynı tınlıyo. ritmler hep aynı. cıptıs cıptıs cup cıptıs. romantik şarkılarda bu. dans şarkılarında daha çok cops wauw cops wauw copis wow kullanılıo.
bi de şunu açıklamak istiorm. hande yener kendi kendini türkiyenin marjinali ilan etti. evet çok itici. marjinal fln olmadığı açık. ama malesef müzik gerçekten dünya standardında. çok elektronik dinleyen bi insan değilim. ama diğer duyduklarımdan bi farkı yok. bunu iltifat olarak söledim.

bi de eğer bundan sora post postlamazsam bilin ki cani bi vantilatör tarafından saldırıya uğradım. odamdaki vantilatör kontrolden çıktı. kafesini fırlatıp duruyo. içindeki dönen aparat kendini kurtarıp havaya fırlıycak diye ödüm kopuyo.

ha bi de; dün C.R.A.Z.Y.'i 5. kere fln seyrettim. gerçekten süper film çok iyi.

0 yorum: