BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

11 Eylül, 2009

bana çok değişik bişi olmaya başladı follar. (ayrıca bu 'follar' telifli bi kelime beleşe orda burda kullanmayın plis)
böle bazı şarkıları dinlerken bazı insanlar aklıma geliyo. o şarkı sonra o insanla özdeşleşiyo. şarkıyı dinlediğimde o insanı hatırlıyorum. böle salak bi sırıtış belirliyo suratımda. ben zaten bişiler hatırladığımda yüz ifadelerimi kontrol edemem. gülerim üzülürüm fln.
(ben böle teorik konuşuyorum ya, bayılıyorum halime, halbuki pek sevmem kendimi)

hazır müzük demişiken şunu da söyliyim ben müziksel olgunluğa (ne demekse) ulaştım artık. bazı dogmalar vardı kafamda müzikle ilgili, artık onlar da yıkıldı. mesela şu anda dinlediğiniz şarkıyı biri dinlese 'resmen pop lan bu' derdim. ama aslında bu şarkı gerçekten güzel.
ha bi de artık kesin. metallica tarihin en over-rated grubu. tamam iyiler hoşlar. ama abartmamak lazım.
ha bi de pink floyd herzaman her anda, muntazaman ve mütemadiyen güzel, mutteşem.

1 yorum:

eleanor dedi ki...

çokoş bibilog canım.
aymefollar.