BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

23 Kasım, 2009

artık solid boredom adından bile midem bulanmaya başladı follar. gerçekten yazamıcam buna ben. blog bit.

yenisini de kurcam yakında haa. yazmadan durabilir miyim ben?

15 Kasım, 2009

ben laksımboğğga gidiyorum sayın ve sevgili follar. iyi bakın kendinize sağlıcaknan kalın. merak etmeyin eleanor'u da alıyom yanıma. iğrenç yazılarını yazamıcak bi süre, raadolun(oha).

ha bide norah jones la johnny mayer yeni albüm sürmüş piyasaya. ayrı ayrı tabi, birlikte deil. indirin dinleyin lan, valla. ot geldiniz ot gidiyonuz.

05 Kasım, 2009

kleine fabel

"ah", dedi fare, "dünya her geçen gün daha da daralıyor. önceleri çok genişti, beni korkutuyordu, koşmaya devam ettim, uzakta sağda ve solda duvarlar görmekten mutluydum, ama bu duvarlar çok çabuk birbirine yaklaştı, işte son odaya geldim ve orada köşede, kendisine doğru koştuğum bir fare kapanı duruyor."

"sadece koştuğun istikameti değiştirmelisin" dedi kedi ve fareyi yedi.


F.K.

finansbankın ebesini sikmek istiyorum an itibariyle sayın follar. bakın nasıl nasıl bi kepazelik yapmışlar: http://img269.imageshack.us/img269/3720/051109finansbankhrriyet.jpg

friedrich engels'i herkeşler biliyodur. bilmeyen okumasın zaten bubulağu. engels gibi komünizmin temellerini atmış bi düşünürü bi banka reklamına alet etmek rezilliktir. bi büyüyüm, param olsun, mınakoycam finansbok.

bi de saçlarını dikmişler pezevenkler.

bu arada banka dediğimiz olguyla ilgili düşüncelerimi başka bir postta sizlere açıklayacağım. şiddetle isteyiniz.

01 Kasım, 2009

efenim bilge insan yönümü konuşturarak size bilmediiniz bişi daha öğretiyorum.

geçen akşam gördüm o yüzden yazıyım dedim. lucid dreaming denen bi kavram var beyefendiler. şöleki;
kisinin uyku sirasinda ruya gordugunun farkinda olmasi ve ruyasindaki olaylari kontrol edebilmesine denmekte. bilimsel olarak ilk frederick van eden tarafindan aciklanmis. becerebilirseniz mukemmel bir olaydir. genelde uykudan tam rem evresinde uyandirilip, tekrar uykuya dalarak gerceklestirilebilir. hatta ruyalariniza kaldiginiz yerden bile devam edebilirsiniz. ben yapamadım ama bunu.

ben rüyamı annatıyım mesela.

tam imçnin ordayız. yolun üstünde. araba maraba hiçbişi yok yol bomboş. tanıdığım yüzlerce insan var. ama yakınımda olanlar çok saçma kişiler, elif dışında. hernese böle herkes mal mal birbirine bakınıyör. neler oluyor der gibi. ben de tam burda farkettim rüya gördüğümü. etrafıma bakınıyorum hep tanıdığım yüzler. etraf kahverengiyle sarı arasındaki bi renkte. açık saman sarısı gibi ama daha kahverengi. heryer, bütün renkler bunun tonlarında. gökyüzü kirli mavi. deniz sarımsı bi gri.uzaktan geçen vapurları görebiliyorum. nese insanlar böle bakınırken herkes birden yüzünü denize dönüyo çok önemli bişi olmuş gibi. ben de dahil. sora hepimiz birden koşmaya başlıyoruz. yüzlerce kişi caddeden aşaaya koşuyoruz delicesine, önlerde de ben varım. sora efenim bi bakıyoruz cadde köprüye bağlanmıyor, köprü ortada yok. biz de korkulukların üzerinden sıçrayarak deniz atlıyoruz. ama bunların hepsini ben isteyerek yapıyorum. farkındayım naaptığımın yani. rüya böle bitiyo. hemen sora da uyandım zati.

işte bu da böle bi anımız olsun efenim.